poniedziałek, 15 marca 2010

Sprawa "dobrowolnego" ubezpieczenia C.D.



Właśnie dokopałem się do tematu, bardzo przydatnego w mojej sprawie z bankiem GE Money (obecnie BPH)!!! Jak widać, nic w dzisiejszych czasach, nie może się odbyć, bez interwencji wujka Google. ;-)

Pod TYM ADRESEM znajduje się forum dyskusyjne, z tematem praktycznie bliźniaczym do mojego.
Wszystkich zainteresowanych gorąco zachęcam, do przeczytania odpowiedzi w nim zawartych!

Sam, zgodnie z poradą Pana Marka Jańczyka z w/w forum, wystosuję do banku oświadczenie o wprowadzeniu mnie w błąd, co do obowiązku zawarcia umowy ubezpieczenia, wobec czego uchylam się od skutków prawnych swojego oświadczenia woli, o objęciu ubezpieczeniem mojego kredytu oraz domagam się zwrotu wpłaconych przeze mnie składek!

Zobaczymy, co bank na to...

Szczegóły, wkrótce!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz